من و بارون...

من و بارون...
تنهایی؛ و دیگر هیچ...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گویند خدا همیشه با ماست ♥ ای غم نکند خدا تو باشی و آدرس darknessha.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





تلخ تـــلخ. . .

 

 

خــــنده هایم شـــکلاتی شده اند ولی؛

زیادی خــــالص...

تلخ تــــلخ...

 

 

امــــشب انگار قــــرصها هم آلــــزایمر گرفته اند...

لـــــعنتی ها یادشان رفته است،

که خـــواب آورند نه یــــادآور...

 

 

دیــــر آمدی...!

ببین چه عــــشق بازی با شـــکوهی است،

بین مــــن و ســـکوت و مــــوریانه های گـــــورستان...



نظرات شما عزیزان:

یگانه
ساعت5:36---14 مرداد 1392
اعصابم این روزها عین بیسکویت شده …
از اون بیسکویت هایی که یک هفته میمونه ته کیفت ، که یادت میره بخوریش …
همون ته له میشه ، خورد میشه ، پوووووودر میشه !


دوست
ساعت13:21---13 مرداد 1392
دادش این عکس آخر عین کفر و بی ادبی عستش امیدوارم هواست نبوده باشه

لطفا اصلاحش کن
پاسخ:کفر و بی ادبی نیست... شما دیدگاهت مشکل داره دوست عزیز... تمام مطالب این وب واسه آروم شدن دلمه... به هیچ چیز دیگه هم ربطی نداره... شما از دیدگاه من نگاه کن... اینا فقط مطالب غمگینن... هیچ کفری در کار نیست... من فقط خدا رو دارم پس کفر نمیگم...


داداش علیرضا
ساعت17:26---18 بهمن 1391
سلام داداش هرچی بگم کم گفتم از وبت عالیه مثه خودت که همه چی تمومی وبتم عالیه.خیلی دوست دارم داداشی

neda
ساعت23:25---3 بهمن 1391
براي عشق تمنا كن ولي خار نشو. براي عشق قبول كن ولي غرورتت را از دست نده . براي عشق گريه كن ولي به كسي نگو. براي عشق مثل شمع بسوز ولي نگذار پروانه ببينه. براي عشق پيمان ببند ولي پيمان نشكن . براي عشق جون خودتو بده ولي جون كسي رو نگير . براي عشق وصال كن ولي فرار نكن . براي عشق زندگي كن ولي عاشقونه زندگي كن . براي عشق بمير ولي كسي رو نكش . براي عشق خودت باش ولي خوب باش



narges
ساعت0:07---3 بهمن 1391
salam mrc az nazaret to ham link shodi bazam pisham biya

Zahra
ساعت14:06---2 بهمن 1391
منم تازگیایه وب مخصوص خاطراتم درست کردم
خوشحال میشم بهم سربزنی ونظرتوبگی وازهمه مهمتر منولینک کنی
منتظر حضورگرمت هستمwww.Shabhayeporkhatereh.loxblog

.com


Zahra
ساعت13:58---2 بهمن 1391
منم تازگیایه وب مخصوص خاطراتم درست کردم
خوشحال میشم بهم سربزنی ونظرتوبگی وازهمه مهمتر منولینک کنی
منتظر حضورگرمت هستمwww.Shabhayeporkhatereh.loxblog

.com


narges
ساعت0:00---2 بهمن 1391
link shodi agha

narges
ساعت23:43---1 بهمن 1391
link shodi agha bazam sar bezan

mehran
ساعت1:23---1 بهمن 1391
سلام.چطوری؟؟
اومدم بگم آپم
بهم سر بزن
منتظرم نذار

ممنون دوستم


ramin
ساعت23:31---30 دی 1391
الهی قوربونت برم اشکام ریختن

مهدیه
ساعت18:53---30 دی 1391
داداشی وبت خیلی خوشگله...

sia
ساعت15:28---29 دی 1391
این سیگاری که می کشم ;

همان فریادهایی است که نمی توانم بزنم !

همان دلتنگی هایی است که روز به روز پیرم میکند ...

همان خاطراتی است که نه تکرار می شود نه فراموش ,

همان تنهایی است که کسی پرش نمی کند ... !!!
آپم


mehran
ساعت10:25---29 دی 1391
سلام
آپم
منتظرتم


sia
ساعت0:40---28 دی 1391
اگه سراب دیدید بنشینید و از آن بنوشید
نگذارید سراب به دروغش افتخار کند


مهســـــــــــــــــا
ساعت23:27---27 دی 1391
گاهی باران همه ی دغدغه اش باغچه نیست…گاهی از غصه تنها شدنش میبارد
یک تکـه آسمــان کلنگـی خریـدارم !!! روی ایـن خـاک بـوی زندگــی نمی آیــد...


mahsa
ساعت9:44---27 دی 1391
سر بروی شانه های مهربانت میگذارم



عقده ی دل میگشایم



گریه ی بی اختیارم



از غم نامردمی ها بغض ها در سینه دارم



شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم
vay sharmande nadunestam dadashi sorry mano bbkhsh


sia
ساعت7:11---27 دی 1391
تا حالا کسی ساعت 7 صبح برات نظر گذاشته؟
برو حالشو ببر


نگار
ساعت22:09---26 دی 1391
سلام خوشحال شدم بم سرزدي لينكت كردم تو هم منو لينك كن با اسم negarseddy

mehran
ساعت19:49---26 دی 1391
به جان خودم فکر کردم اشتباه اومدم
آپم
داداش
منتظرم


mahsa
ساعت8:29---26 دی 1391
slm aji link shodi

Saman.TanhaTarinTanha
ساعت21:31---25 دی 1391
نگاهت کافیه..
تا در هوای آمدنت بمیرم..
تو همیشه به قلبم دعوتی..
راس ساعت دلتنگی..


مهســـــــــــــــــا
ساعت20:47---25 دی 1391
چی بگم؟
مثل همیشه عالی
کارت ÷ستالاتو خیلی دوس دارم


حسين
ساعت20:45---25 دی 1391
سلام
با فرياد سكوت آپم
خوشحال ميشم يه سر بهم بزني


mahsa
ساعت23:29---24 دی 1391
aly bud golam

ریحان
ساعت19:23---24 دی 1391
عالی بود داداشی

sogand
ساعت22:46---22 دی 1391
بابا چرا بمیری؟
اومدم دیگههههههههههه خوووووو.
بس شکلات شکلات کردی حالا من شکلات میخوام.
شانس اوردی که دارم وگرنه باید میرفتی برام میخریدی


حسين
ساعت22:19---22 دی 1391
وبلاگ زيبايي داري
مطالبتم زيباس


esi
ساعت22:10---22 دی 1391
سلام اسیم داداش چرا تنها تا منو داری تنها نیستی راستی منو به عنوان عموdangerلینک کن بعد بیا با تبادل لینک هوشمند بزن تا وبت تو وبم قرار بگیره

محمد
ساعت21:57---22 دی 1391
خیلی عالی بود و در صورت تمایل به سایت من یعنی http://fax75.loxblog.com/یه سر بزنین و در صورت مایل بودن تبادل لینک کنیم

سارینا
ساعت21:49---22 دی 1391
سلام وب خیلی زیبایی داری.

واقعا مطالبت عالی بودن.


زهرا
ساعت20:44---22 دی 1391
سلام
شرمنده که نمیشه سر بزنم چون تو امتحاناتمونه
قالب وبلاگتو خیلی دوست داشتم همچنین مطلبتو


sia
ساعت11:54---22 دی 1391
حال کردم
باحال بود


مهدیه
ساعت11:32---22 دی 1391
سلام داداشی این پستت خیلی قشنگه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 22 دی 1391برچسب:, ] [ 11 قبل از ظهر ] [ H_Darkness ]
درباره وبلاگ

هرکسی از این دنیا چیزی برداشت... من می خواهم از این دنیا دست بردارم... به وبم خوش اومدین... این جا اتاقک تنهایی منه... وقتی دلم میگیره وقتی بغض گلومو میگیره وقتی حوصله هیچی رو ندارم میام اینجا و خودم رو خالی میکنم... اگه از غم نوشته هام خوشتون اومد نظرتونو در موردشون بگین... خنده هایم شکلاتی شده اند ولی زیادی خالص... تلخ تلخ... امــــضاء: پـــــسرک تــــــنها
طراح قالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 183
تعداد نظرات : 716
تعداد آنلاین : 1